En mycket trevlig kväll

Nu i kväll har vi varit på besök i Veronicas och Simons nya lägenhet. Den va verkligen supermysig, lite rörig sådär som det är när man precis flyttat in samt börjat renovera. Men den har självklar potential att bli hur fin som helst. Givetvis skulle Elias ha med sig lite tigrar och lejon som han packade ner själv i en väska (min gamla) han blev så tjusig att det va tvungen att fotograferas.



Det va mycket trevligt hos V å S som bjöd på kaffe, glass å bullar. Det är alltid kul å träffas jag och Veronica går ju way back ända till dagis, sen är hon ju Elias "Gudmor". Tyvärr hinner man ju inte alltid träffas så ofta som man vill med barn och jobb som ska samspela. Men det är alltid kul där och Elias gillar henne verkligen även Simon gick hem som tacklingsoffer. Deras soffa fick ju också godkänt av soffhopparmästaren.

Sammandraget en mycket trevlig kväll med mycket trevligt sällskap, vi får göra om det snart!

Soffbus i högsta grad
Love U


Kommentarer
Postat av: julia

Jag hade ju betalat massa cash för att se dig med den väskan på A6 fniss

2008-09-17 @ 10:35:17
Postat av: Madde

Hade vi hängt när jag va en sisådär sex år så hade du nog det... nu får det tyvärr inte plats så mycket i väskan därför har jag den inte ;)

2008-09-17 @ 13:58:51
Postat av: Veronica

Ja det var mysigt, måste vi göra om! Älskar dig min skatt : )

2008-10-10 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0