Idag är idag och inte en annan dag

Passar på att skriva ett litet inlägg nu när jag ändå sitter och grejar framför dartorn barnen är i tvrummet och äter smörgåsrån. Än så länge inga upprörda tjut, dessa kan uppstå då storebror inte tycker lillebror ska åla sig in till hans rum för å pilla på hans saker. Elias tjuter mammaaaaaa!!!! och Gustav tjuter för någon försöker mota bort honom från entren till the holyland.
Idag va det kontrollvägning på viktväktarna, 1.2 kg ner bra jobbat madde! För att sen gå coh "fira" med mcd mat jaja de är en hel vecka tills jag behöver stå på vågen igen.
Vissa dagar går det jättelätt med motivation, mat och motion medans andra dagar gräver man ner sig själv och bara känner ja borde men orkar inte. Sen är det ju lite extra när man har två små hemma varav en helst bara äter spagetti med köttbullar eller fiskpinnar.
I kväll ska jag bort till min kompis Veronica och fika, frågade Elias på väg hem om han ville följa med mig, Gustav å pappa till mammas kompis eller om han ville gå ner till lekplatsen med pappa. Jag vill följa med va hans svar sen frågade han om Veronica hade en kompis som han kunde leka med, nä svarade jag hon har inga barn men hon kan nog va din kompis i stället. Varför har hon ingen kompis som mig? kom det som följdfråga så ja Veronica du kanske kan svara honom på detta ikväll varför du inte har en kompis (barn) som Elias.

Ni som kommer hit och läser min blogg skulle vara kul med en liten hälsning :)

kram å kyss å hjärtligt tack


Kommentarer
Postat av: Hans Eliasson

Va vänlig och skicka kort på elias o gustav MVH hans.

2008-09-16 @ 21:36:24
Postat av: Fia

Missa inte kul tävling för mammor! 57 priser att vinna, enkelt att tävla http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=08a59008-6a85-4f58-a2d2-083bd343cae0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0