2008-jan-08 Nystart!!!

Ska göra ett nytt försök med de här bloggandet....

Nu är det mindre än två veckor kvar till det beräknade bebisdatumet, börjar bli lite nervöst och spännande samtidigt vad det är för litet liv därinne om de är en liten kille eller tjej. ska bli mysigt.

Denna vecka har även min lilla treåring fått åka med mormor och sina morbrödrar till kläppen där han har det super kul och tvingat till sig att låna skidor som han stolt åker på numera, han är en liten galning den grabben.

För mig som höggravid gör ju denna vecka mig gott jag kan bara ligga och ta igen mig hela dagarna vilket jag känner är välbehövligt efter jul, nyår jobb och vilding till son.
Så här efter lunch är det nu dags för lite glass en soffa och en bra film.
på återseende senare i veckan.

Nu till kvällen beges det ut till Väninnan i barnarp för lite klipp å klistra i bildalbumen ska bli kul, hoppas man orkar bara.....

Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0