2007-maj-31 Oskulden.....

Mitt första inlägg!!
Här kan man följa det vardagliga livet på Bellmansgatan vad vi har för oss och en massa annat smått å gott och kanske tom snaskigt ibland.....
Nu till the BIG and happy news.... Jag gjorde ett gravtest tidigare i veckan som visade positivt till min stora glädje. Trodde verkligen inte det skulle bli snart men jihou!!!! När Anders fick veta det var jag lite nervös men han blev lika glad han. Jag hade det lite på känn, lite orolig i magen och så vidare. Med Elias hade jag inga graviditets nojor mat sug eller liknande.... tror jag fick mitt första idag eller så var det bara inbillning, när jag var på väg upp till badet för att ha hand om träningen blev jag så fruktansvärt hungrig näst intill illamående jag blev ruskigt sugen på Filmjölk.........................................?????? Ja jag vet..... filmjölk... ja ja åkte via Ica på hemvägen och köpte två liter en försvann illa kvickt om man säger så, lite sugen på och öppna den andra men vi får se....sjukt att man kan få sånt så här tidigt, har ju knappt fattat att man är på tjocken juh... nu kallar tvn på min uppmärksamhet.

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0