2007-jun-27 Stress stress all denna stress

Tjoho alla out there!!!!

Vet att det va en evighet sen jag skrev i min blogg och jag ber så hemskt mycket om ursäkt (Julia......)
Jag var ju på landslagsläger på Gotland vilket var riktigt trevligt får jag säga dock var det jobbigt att i de flesta fall ta på sig den tyngre ledarrollen då den andra bara vimsade runt, dock höll hon lite mer i den praktiska träningsbiten på laget, bodde på kneippbyns camping i en sådär stuga tjejernas var dock helmysig!!!!
Det enda som var negativt med hela grejen var cykelturen på ca 20 min varje morgon kl 6.10 usch!!! å så illamående på det va väl inte den roligaste starten på dagarna samt att andra tränaren inte alls förstod det där med illamående äta som en häst, trötthet och ingen ork jaja..... allt flöt ju friktionsfritt iaf.

Sen var det dax för midsommar när man kom hem en mycket regnig sådan men ack så trevlig var ju med mina två små älsklingar Anders och Elias i mammas stuga samt vi hade bjudit dit Julia, Nelly och deras nya trevliga tillskott Rikard mycket trevlig ung man, lite långsynt på fyllan men jag är en överseende människa och han gör mina två små lovebugs gott!

Här hemma flyter det på har lite för mycket i hjärnan just nu då vi har hemmatävling nu i helgen suck.... so much to do so little time.... men sen blir det lite mer ledigt även på kvällarna att mysa med min gos om nu inte willys hemma får för sig att ringa i ett och be mig komma in fast det är klart pengar skadar ju inte..... hihi

nej nu håller gos på att somna ifrån mig han har gömt sig under täcket better run!!!

See ya party people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0