2007-jun-12 melt down.....

Hallo i värmen.... tycker synd om dessa höggravida stackare nu när värmen kommit som en explosion!! ja ja jag vet man ska inte klaga nu när värmen har kommit men man blir liksom inte riktigt beredd när den bara dundrar in sådär ena dan 11 grader andra 28?????

Här händer inte så mycket just nu, söker lite jobb försöker orka med i denna värme, är såååååå trött jämt! mår ganska konstant illa, är sugen på något men vet inte vad då allt ger mig illamående känsla, jo kanske vattenmelon då.... de skulle inte vara helt fel å jordgubbar såklart!!!
fil fasen verkar vara över för stunden iaf..... den kommer nog tillbaka ska du se :)

Var med Elias och badade i axamo igår saknade då min julia och Elias sin Nelly det var väl sådär kul då elias bara ville hänga helt stilla på mig så vi satt väl där i över 20 min varav elias upprepade näe kick (fisk) ta mej!
De är för goa dom små liven

Maddes bästa: Elias roliga pratstunder
Maddes sämsta: Illamåendet

See ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0