2007-jun-04 Helgen som gått


Jaha då har en ny vecka börjat... suck....
Under helgen var jag i göteborg med en av mina söta tjejer så SM i konstsim hon fick sitt SM brons och vi var alla nöjda och belåtna!!!

Vi bodde under helgen på världens mysigaste hotell mitt i centrala gbg med ett café i bottenplan såååååå cosy att jag bokade in mig Anders å Elias där en helg i aug för lite shopping, mys å Liseberg :)

Saknar redan min lilla hertiginna som valde att flytta ifrån mig pga kärleken... men jaja nu har du någon som kan hålla dig varm om natten, miss u love Julia and Nelly!!!

När det gäller graviditeten så fortsätter den att löpa vidare i samma anda går ständigt med en liten illamående känsla är jag hungrig behöver jag kasta upp??? har ännu inte behövt göra det andra men det är ju så jobbigt, det är ju inte direkt som när man är magsjuk där man kan offra att sticka fingrarna i halsen för man vet att man mår så mycket bättre efteråt.... här vet man att samma känsla kommer komma tillbaka snarast!!! Enda gången jag inte är illamående är när jag äter eller har precis ätit....suck I'm gonna be soooooooo big!!!!!!

fil is still number one på matintaget gärna med specialflingor till

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0