2007-jul-25 Rapport fran Calella JEM

Da var man nere i spanien och pa Junior EM sa kul!!!! Hittills har vi bara haft traning och tid for att fa lite solbranna. Man uppskattar lite sol och varme sa mycket mer nar man inte har det hemma.

Pyret (bebben) mar prima gor inget vasen av sig utan ar tillfreds med livet just nu dock ar jag nagot nojig over maten har nere vagar inte prova nagra konstiga saker eller sa men jag lever pa tonfisk sallad och potatis och melon det funkar bra. Just nu ar jag vralhungrig for maten serveras om exakt 12 min.

Det ar jattekul och vara har som tranare dels for att det verkligen ar goa och duktiga tjejer med fran sverige som jag kanner val sarskillt da den ena ar min egna klubbflicka.
Men det ska verkligen bli kul att fa titta pa de duktiga lagen och kombinationerna som startar ikvall.

Sa alla som laser detta hall tummarna for mina tjejer imorgon kvall!!

puss puss
alla sarskillt Andersgos och Eliasfis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0