En torsdagsmorgon

Ena dan är man sååå trött på sina barn och skulle inte ha något emot om någon erbjöd sig att ta dom, eller att ge bort dom gratis, men de flesta dar är dom det käraste man har och man kan inte förstå hur livet va innan dom lös upp ditt liv.
Idag var Gustav på strålande humör på morgonen, hans första vakning va kl 5.30 vilket jag tyckte va i tidigaste laget och likaså han för han somnade om med tutte och snutte, vissa kommer tycka det uttrycket är lite missvisande men vi säger inte napp, vi säger tutte (när han åt på mig fick han bröstet vissa säger ju tutte till det.. ja ja i vilket fall) kl tjugo över sex tyckte Gustav däremot att det va dags att kliva upp, vi tog lite välling sen lallade vi runt i tv-rummet.
Anders jobbar sent idag så jag slapp ta barnen till dagis, Elias tyckte i alla fall att Gustav skulle följa med så det fick bli så. Jag passade på att softa i soffan med mina eviga konstsimspapper.
Gustav kryper nu, han bestämde sig igår. Kanske för att det va så jobbigt att dra sig fram på heltäckningsmatta dom har i sofiagården. Han har ju ålat i nästan två månader om inte mer, dragit sig fram på mage med hjälp av ena armen och tryckt ifrån med ett ben, men nu så kryper han och badkaret är hans favoritplats om den dörren är öppen. Annars är det tvn, gärna om Elias tittar.....
Gustav har även för vana att alltid sticka ut tungan som vi kallar lilla ödlan, denna tunga har varit svår att fånga på bild då han på något sätt känner av att kameran kommer fram och tungan åker in....men i morse fick jag den äntligen!!


Emma denna bild är för dig,
Han har fått mössa å vantar av min mamma och joggingsetet av min mormor


sötfis

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha jävlar vilken tunga han har :P

2008-10-16 @ 14:30:14
URL: http://cpbarn.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ja vilka underbara kläder...hehe Finns det finare kläder??? hihi...o tungan va för kul o se ute så.

2008-10-16 @ 23:14:13
URL: http://www.nogg.se/fahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0