snabbast vinner

Idag va det nog rekord här hemma. Familjen vaknade kl 7.45 och vi var samtliga påklädda och på dagis kl 8.32. Gustav vaknade första gången vid kvart över fem fick sin morgonvälling och blev nerstoppad igen han somnade om jag som hade en sån retlig hosta gick och la mig på soffan sov så gott där och Anders kom in och väckte mig som sagt strax före åtta.
Idag är sista babysimmet för Gustav, tror jag ska gå fast vi är lite småsnuviga. Han tycker ju så mycket om sitt sim tyvärr ligger det ju på en väldigt dum tid när man har syskon. Jag känner jämt att jag måste stressa dit och hem så vi bestämde oss för att inte gå nästa omgång. Det är ju inte så att jag aldrig är uppe på badet så pojkarna får ju sin beskärda del av badbus.
Nu är det dax för min frukost och Gustav gröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0