Överlevt ännu en helg

Bloggar idag ang helgen då den va något fullspäckad och igår kväll när jag kände mig mentalt redo för lite bloggande satt min sambo och spelade nätverksspel eller nån shit. De har som sagt varit fullt upp den gångna helgen. Sambon har jobbat hela helgen, trist men nu är han ledig måndag, tisdag i stället. Så på tis blir de ullared! Nu tillbaka till helgen som ja så smått börjar återhämta mig ifrån. Lörd va fullbokad, ja å elias började me träning för tjejerna på badet 8.30 till 10.30 för att sen fortsätta med vanligt bad där ja fick släpa upp honom 12.15. Duscha, byta om, äta och ordna ett paket va avklarat till 14 då det bar iväg till dagiskompis Oscars femårskalas där vi busade av oss i två timmar. När det va klart hoppade vi i bilen, plockade upp Sambon och fortsatte hem till mamsen där det serverades nybakade kanelbullar då det va kanelbullensdag. Elias fick snällt sova över där ihop med Gustav som varit där sedan fredag. Hem och piffa till sig för att ta sig till Jennys inflyttningsfest. Jag hade mycket trevligt och de va väldigt trevliga människor där. Och Jenny I'm sorry men Djungle-George is forever inprented i våra hjärnor....... Efteråt drog vi ut och slog klackarna i taket!!! Efter den obligatoriska bratten blev det hemfärd och somnade väl utmattad vid ca halv fyra.

Sambon klocka ringde strax före sju på söndag morgon och det kändes att man inte är 20 längre.... oohhhh vad hade jag gett mig in på. Klev upp hann dricka lite kaffe och äta två äggmackor mig gulliga sambo gjort till sin stackars flickvän. Därefter va det bara till å dra vidare till badet, vi hade kvaltävling för våra tjejer till USM. De gick hyfsat för mig utan större misstag och tjejerna skötte sig mycket bra. Finns iofs lite att fila på.....

Kom hem åt en sallad drog på sex and the city filmen såg ca 20min sen sov jag som en liten gris på soffan till kl 15.00 då va det dax för sambons överraskning min favoritglass i frysen finns det någe goare när man är bakis???

Nu har jag iaf något återställd, lite trött och tror jag börjar bli förkyld.... :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Den där glassen satt inte fel va? åhhh va jag minns när vi mumsa glass jämt o såg på de där serierna. Kan fortfarande inte komma på vad den ena hette ju..

kramis

2008-10-06 @ 12:53:44
URL: http://www.nogg.se/fahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0