My 3 new favorite things

Jag får börja med å erkänna att jag nog är lite av en teknik nisse får man något nytt kan jag sitta och pilla med det i timmar, har nog ärvt det efter min far som är mycket för teknikprylar.....

Min första favorit fick jag iofs redan i våras på min födelsedag a pink sony ericsson mobil... I löööv varför den nu hamnat som ny är för att jag nyligen fick tillbaka den efter att jag va tvungen att lämna den ifrån mig för reparation... I dropt it in the toilett NO COMMENT.... men nu är den som ny igen :)

Min andra favorit är min digitalkamera jag gillade min förra megaskarpt men då även här klumpiga jag hade råkat tappa den kanske en gång för mycket fick lämna in den på service. Det hjälpte ju lite att Sambon typ är stammis i fotoaffären och killen bor granne med svärisarna. Nu hade de ju inte min version lägre buhu så jag blev uppgraderad till en nyare modell yejh!!

Och den tredje är vår nyinköpta videokamera med minneskort inge krångel med band eller dvdskivor längre bara att plugga in i datorn å klart!!! Här ska ut och förevigas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0