Lugnet över

Nu är definitivt lugnet över.... Gustav har tagit sig upp på stående och med hjälp av Elias gamla gåbil så gås det för fulla muggar här hemma nu. Givetvis med tungan rätt i mun eller ja utanför mun.


I övrigt har det inte hänt så särskilt mycket den här helgen. Simmade igår 1200m på en halvtimme känns ganska duktigt faktiskt. Sen gick jag halva vägen hem. Väl hemma fick man lite välförtjänt vila då Anders och pojkarna var hos farmor och farfar.
Tittar ut genom fönstret och ser en klarblå himmel så man kanske skulle klä på sig och gå ut en sväng när Gustav vaknat. Anders jobbar idag så lunch blir det på IKEA. Läste kompisens blogg häromdan http://honeypumpkin.blogg.se och hon skrev något om att pimpa ikeas gåvagn vilket även jag blev lite sugen på så jag ska kolla läget. Hoppas hon inte blir sur för att man "snor" hennes ide (iofs har ju hon oxå lånat den).... men vi bor ju inte direkt grannar och hon är inte den sura typen :) eller har jag fel Jenny?

Jaja nu får man passa på att mysa lite med Elias innan lilla vilddjuret vaknar igen.


Kommentarer
Postat av: jennypenny

Självklart får du ta den idéen!!

Från början så hade jag bestämt att pimpa Brios vagn.. men ikeas e ju så mycket coolare! Lite retro!



Kram! By the way.. boka upp 29 Nov.. inbjudan kommer på posten snart!

2008-10-19 @ 17:03:27
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0