Folktandvård my ass

Ringde till folktandvården kl halv två idag, jag hade en tid kl 13.00 på måndag som jag ville avboka... den lite snäsiga damen i luren informerar mig om att ja nu är det ju lite mindre än 24h innan... vilket fick mig att fundera och ge kommentaren, beror ju på hur man ser det, eller? Hennes snäsiga svar blev ja men vi jobbar ju inte på lördag, söndag så det räknas ju inte... nähä men då kan du ju inte säga att det är mindre än 24 timmar innan....
Samma sak när det gäller deras sms påminnelse som kommer mindre än 24 innan man ska gå så du kan ju inte avboka tiden om du nu hade glömt av den för det är då mindre än 24 timmar kvar. Varför ska man då behöva en påminnelse??? Usch för folktandvården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0