Bekräftelse

Av någon konstig anledning blev min sambo ledsen över att inte finnas med bland mina 3 new favorite things.... finns ju bara en förklaring.... Han är ju inte ny!!!! Jag har ju haft honom i över tre år nu så han ligger ganska långt ner på ny listan. Däremot ligger han ju överst på andra listor... så som mysfaktor listan, BRA pojkvännerlistan (iaf för tillfället ) världens finaste listan I can go on forever men vi ska inte ge honom en allt för stor ego boost och ingen gillar en skrytmåns så jag tänker bara säga att Anders du är de bästa för mig always!!! and yes you spoil me. Puss


En fin bild på Gustav med min nya kamera
och en fin bild på Elias

Kommentarer
Postat av: Emma

e så kul o läsa dina inlägg...

vad kostar babysin hos er?

2008-10-09 @ 23:11:38
Postat av: Veronica

Fina de är pojkarna! Kul att få läsa om ditt intensiva liv. Synd att jag inte kunde vara med på Yens inflfest, mådde ganska risigt då. Träffas snart?

2008-10-10 @ 13:35:45
Postat av: Madde

JA!!!! De vill vi

2008-10-10 @ 14:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0