uppdatering

Gustav 9 månader
Vikt: 10.6 kg
längd: 73.5 cm
Man brukar inte ha vägning vid 9 månader här men nu skulle ju brorsan på fyra års kontroll.

Elias 4år
Vikt: 20.9 kg
längd: 105 cm
Tal och uppfattningsförmågan va det iget fel på däremot när de skulle kolla synen, att titta med båda ögonen va det inga problem inte heller på bara höger öga då såg han jättebra, däremot påstod han att han inte såg någonting på vänster sida, detta kändes lite oroväckande och jag gjorde test hela resterande dagen. Han ska nu få gå till en ortoptist på fredag som ska kolla om det är fel på ögat eller om han bara inte "såg" barn kan ju vara lite luriga. Själv tror jag att det är något med ögat fast jag hoppas bara det inte är något allvarligt.


Elias och Tjejen.... dom är bara för söta

Kommentarer
Postat av: jennypenny

Så söta!

Jisses vad dom växer dom små! Edwin väger nu 6865gram.... vart tog min lilla bebis vägen?

2008-11-10 @ 21:03:09
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0