Söndag

Jaha så va det söndag kväll igen och det ska bli riktigt skönt att Elias ska tillbaka till dagis efter en veckas ledighet, det har ju inte underlättats av att jag och Gustav har varit riktigt förkylda och småkinkiga.... men vi har överlevt dock har jag fortfarande dundrande huvudvärk.
Min härliga sambo har precis avslutat en lätt nackmassage här framför datorn... allt för att bli omnämnd i bloggen :)

Gick ju en kvällspromenad igår dock inte med kompisen som det va tänkt men det visade sig nästan bli till det bättre för jag fick träffat min underbara barndomskompis istället. Nu när man är mitt i livet med jobb, barn och man så hinner man ju inte träffas så ofta så det är alltid kul när man får tid för det å särskillt på tu man hand utan barn :) hon har ju iofs inga barn ÄN.... men hoppas det kommer snart ;)


En underbar höstbild Anders tagit

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä ölmage e de fan inte.....hehe



Beträffande dina barns kläder så är Gustavs väldigt fina. Ja du vet ju varför ;)

Men Elias mössa borde brännas... skratt

kram kram

2008-11-02 @ 17:49:54
URL: http://www.nogg.se/fahlberg
Postat av: jennypenny

Hej!

formarna gick på 77kr inkl frakt, jätte fina är dom=)

kram kram.

2008-11-09 @ 11:46:53
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0