En hel helg med kalas

Nu är nästan alla kalsen över. Anders föräldrar kommer för att fira Elias idag och se barnen lite innan dom åker till Thailand imorgon. Elias ska få ett skrivbord av Anders bror som dom har med sig (kan vara bra då han vill leka ifred från sin pilliga bror)

Barnkalaset i lördags va en succé alla barnen hade jättekul. Det va iaf vad ljudnivån sa..... Vi hade kalaset i pingstkyrkans Leklandet ett stort utrymme med massa leksaker. Skönt att slippa ha det hemma. Hela familjen va nog lagom trött efter detta och somnade gött på kvällen med sig i sängen hade han den stooora tigern han fått av Anton, Matilda och Melker samt lilla tigerungen från Nelly. Bra presentbetyg för dom :)

så här kul va det på kalaset!!
(småsyskonen Gustav, Viggo, Ebbe och Melker va inte med på fotot)

På söndag va det dax för min familj att gratta och långväga kom min moster Solveig som Elias själv hade bjudit helgen innan. Mina två bröder, barnens morfar och mormor samt Kusinen med sin mamma och bonuskusin Emil.
Många roliga paket va det fast skridskorna från morfar va nog lite av favoriterna ( tur att han inte va som min lillebror Mathias och ville ha dom på sig när han sov...)
Elias fick sin önskade biltårta som jag gjort av glass och godisattiraljer.
  
Skridskorna provades som sagt ett par gånger även en snabbis idag innan förskolan

 
Nyfikna kusinen nova, och Cheva undrar om Gustav bjuder på smörgåsrån?


Idag på morgonen fick han frukost i soffan då han inte ville ligga kvar i sängen och sina paket av oss, mest omtyckt där va ju så klart safaribilen som han kan ha till alla sina djur.


En lyckad födelsedag kan jag tro och som grädde på moset har jag bytt 4 pooblöjor på Gustav innan klockan passerat 9.15 idag.
Är inte livet underbart!!

Kommentarer
Postat av: Anders

Någon mer än jag som tycker att bilden på Nova är skrämmande lik Markoolio?

2008-11-18 @ 08:11:52
Postat av: Mathias

Måste hålla med Anders där ;)



Sen ska jag nog lära Elias hur man inviger nya grejer :P..

Om inte annat så har vi Gustav som om några år oxå ska få ett par skridskor ;)

2008-11-18 @ 12:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0