inlärning

Idag har jag upptäckt att min yngsta son har lärt sig ett nytt ljud.... ja inte att säga det men att förknippa ett ljud med något. Idag va vi och flängde runt efter Anders slutat jobbet och det slutade med att vi kom hem från Ikea typ 19.20, in med en välling i micron (bör påpekas att Gustav nyss ätit en hel grillad korv samt ett par bitar av Elias pasta och köttfärssås) medans jag byter blöja och tar på pyjamas. Micron hinner kanske plinga tre gånger under denna tid, när jag är klar släpper jag ner Gustav på golvet som i rasande fart kryper iväg så snabbt hans knän bara orkar raka vägen ut i köket och sätter sig nedanför micron..... ja jag säger då det, dessa barn. Nu vet Gustav att när micron plingar är det mat på gång!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Feed me, FEED ME!!!

2008-11-27 @ 12:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0