helgen

Ja vet jag sa kanske att jag skulle göra ett litet blogg inlägg på söndag när jag kom hem från örebro för alla nyfikna men nu kom något emellan, eller ja......


En olycka händer ju så lätt, skulle lättsamt skutta ut ur vår minibuss då det va en liten nedsänka i asfalten och tjong sa det så vek sig hela foten, ajajaj gjorde så satans ont!!! och ja Jessica jag vet att du skrattar nu, men skrattar bäst som skrattar sist!!

Men tillbaka till helgen som gick kanonbra för våra tjejer, jag och Jessica va ju med som tränare. Mina B- tjejer simmade sina figurer kanske inte de bästa de någonsin har gjort men väl godkända va dom. Sen gjorde dom sin bästa parsimning någonsin och slutade på en underbar bronsplats, likaså gjorde Jossan en bra solosimning fast man såg att hon blev trött mot slutet men hon tog hem silvret.
För Jessicas c-tjejer gick dety oxå mycket bra, detta va ju deras första stora tävling men de lyckades hålla nerverna under kontroll och simma mycket fina figurer och musiksimning som gjorde att även dom fick med sig bronset hem.

Bortsett från min fallfadäs när vi kommit hem så gick helgen mycket bra!!
 ....  .....  .....

Har precis kommit hem från sjukan skriver mer om det imorgon........... nu är jag trött!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag skrattade lite, men mest tycker jag faktiskt synd om dig. Jag har fått veta att jag inte kan ha träningen på torsdag för livräddargrejen ska tydligen börja vid sex och det är ju när träningen börjar. Kan du ha den eller måste vi ställa in den me? kramkram

2008-11-24 @ 20:02:07
URL: http://cpbarn.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hmmm.... Är vanliga söta lilla Madde i farten igen??? Kommer aldrig glömma när du ramla på parkeringen o jag sen på kvällen fick passa lille Elias. Hihi...

Hoppas det blir bra snart, för foten e inget kul att skada.

kramar i massor

2008-11-25 @ 12:35:45
URL: http://www.nogg.se/fahlberg
Postat av: henrietta

ajaj, hoppas foten är bra nu (:



Dom var så duktiga så (:



pussa familjen (:

2008-11-30 @ 07:13:00
URL: http://henriettasrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0