Häxan surtant?

I ett skojsamt ögonblick påstod Anders att Elias fick nog av häxan surtant på dagarna och vill inte se mer av henne på tv (ett barnprogram på bolibompa eller bolilompa som Elias kallar det)

Skulle jag vara lik häxan surtant??? ja jo sett ur Elias synvinkel så kanske man är det... Spring inte så långt från mamma, man får inte kissa bakom trädet på gården vi har en toalett inne, mamma vet inte vilka som bor i på måfå utpekta fönster under bilfärden, nej jag kan inte titta nu jag måste ta hand om Gustav....

Ganska sura saker kanske??

Ikväll ska jag och eventuellt en kompis till mig gå på kvällspromenad och kolla in alla ljusen på kyrkogården här i närheten ska bli mysigt och lite spännande

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjohoo!!! Ja tiden går verkligen fort. Jag ska göra mitt bästa för att trycka ut det lilla livet innan ni kommer ;)

Ska ni på Liseberg eller? ;)



kram kram

2008-11-01 @ 19:47:40
URL: http://www.nogg.se/fahlberg
Postat av: jennypenny

HeJ=) har du någon mail så mailar jag dig det=)

Kramar!!

2008-11-01 @ 20:00:31
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0