En BRA pojkvän

Igår onsdag va min namnsdag, har mellannamn Elisabeth och min underbara sambo kom ihåg detta och grattade mig med en namnsdagsmiddag bestående av en helt fabulös köttbit med hickorysås och räfflad potatis till, detta är mums för en stor köttätare som jag. Skulle aldrig klara av att vara vegetarian I'm sorry men kött är helt enkelt för gott enligt mig. Som toppen på moset hade han köpt min favoritglass fast som ni nog kan förstå så orkade man inte med den igår. Har en liten treat till ikväll i stället då min sambo jobbar sent.

Måste bara kommentera att det va Grey's igår och äntligen äntligen!!!!!! Izzie och Alex fick nästan en liten klump i hjärtat och ögonvrån. Vad är det med oss tjejer och truliga killar??

Elias nya favoritsång:

Ja hetej Dustav i chäjett ja bo, ja haj inga stjumpo ja haj inga ko
ja kan hoppa tje fyja mete i stäck fö ja e en gjoda så chäck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0