Away-party

Julia hade bjudit mig på awayparty igår det är till skillnad från homepartyn som då sker i hemmen ett klädparty i butiken, mycket trevligt och mysigt. Affären i fråga heter bombom och har lite exklusivare plagg (dyrare) så som molo, idaT, katvig, Ej sikke Lej, Cottonfield, Jackpot och imps & elfs för att nämna några jag minns. många fina erbjudanden hade dom, jag föll för tre plagg som matchade mina buspojkar.
 ....  
Heldress och tröja från idaT och Elias byxor från katvig.

Innan partyt va min gulliga Veronica här med ett litet paket till Elias, vi bjöd henne på hembakade chokladbollar, Gustav va förtjust i dom oxå. Vi tjötade lite skit och bestämde lite runt vårat planerade glöggparty!

Nu kommer sambon snart med frallor till frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0