1a advent

I natt kräktes Elias.... och vid 5.45 vaknade Gustav och drog ett lass..... vilken tur att jag inte gick vidare ut efter vi kommit hem igår kväll. Nu på morgonen har jag och Gurra haft mysfrukost i köket med första ljuset tänt och när Elias väl vaknade så tände han tomteljus i  tvrummet. Älskar när det börjar närma sig jul. Man får hänga upp stjärnor i fönstrena och tända massa ljus mest hela tiden och man får pynta med massa söta tomtar och baka pepparkakor å lussebullar sen inte att glömma lussna på fin härlig julmusik. I LÖÖV IT!!!

Idag är det adventsgudtjänst som Elias ska vara med och "sjunga" på inte för att jag är så kristlig av mig men tycker det är mysigt och fridfullt att gå till kyrkan i bland.
Efter det bär det av upp till Lidköping för att fira moster Solveig som fyllt år.... Det är julskyltning i stan idag oxå vi får se om jag hinner hem så vi kan traska runt lite på den alltid trevligt...

Nu ska jag gå och klä på mig och barnen, tror bestämt Gustav har brummat igen....
lämnar er med ett litet foto på två av mina finaste.

Kommentarer
Postat av: denise

det var trevligt på farmors födelse dag

2008-12-07 @ 17:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0