Julia vs. Sambon

Fick idag veta av min "flickvän" Julia att hon just löööv att jag har musik på min blogg och bra musik dessutom som hon kan gå och lyssna på i lägenheten.
Min sambo däremot hatar sidor med musik och bojkottar min blogg så länge jag har det, nu kan jag ju inte veta med säkerhet att han verkligen bojkottar min blogg eller att han bara säger att han gör det och sen läser den på jobbet iaf??? Jag kommer ju aldrig få veta sanningen, min enda chans är ju att han någon dag råkar försäga sig om vad jag skrivit på bloggen.... vi får helt enkelt vänta och se.....


Elias med sin tjej

Kommentarer
Postat av: denise

vad elias är söt.men håll kol på han han är riktigt söt

2008-12-07 @ 17:37:12
Postat av: denise

ha koll på elias.han får nog många tjejer

2008-12-07 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0