Intet nytt

Här på hemmafronten händer inget just för tillfället, eller ja jo visst händer det något men inget av nyhetsvärde..... Gustav traskar på, det går i rasande fart. Han kan nu utan problem gå från köket ut till vårat tvrum vilket är en bit, han kan vända sig och gå i annan riktning, och han är en riktig odåga när det kommer till mammas dator.
Igår va sambon sjuk, jag och Gustav fick hämta honom på jobbet å stackarn fick sova lite i samband med lillemannen.

Idag är det lussefirande med kyrkan och sedan vidare upp till badet där det är det årliga juldoppet, det kommer bli så fint med vårat framträdande.
Är sjukt sugen på choklad by the way... får nog köpa lite när jag handlar till juldoppet.
Nu vill inte Gustav att jag sitter mer vid datorn, eller ja det är nog bäst att jag slutar för han har hittat on off knappen på Anders stationära dator och det klickas flitigt på den......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0