Hej mitt vinterland

Massa snö har det kommit, typiskt att de inte blir under nollan utan ligger på +1 grad ute så de mesta töar bort. Skolbarnen har nog roligt för de är ju sån där härlig kramsnö som blir till hårt packade snöbollar.....
Igår kväll skulle jag fickparkera bilen. Då gatan är enkelriktad så får man parkera på båda sidor så för mig blev det fel sida... om man säger så, inte den man vanligtvis fickparkerar på. pga mörker, snö och allmän dålig sikt vevade jag ner rutan för att se bättre, detta är något jag aldrig brukar göra.... nu till mitt guldfisk minne.... sekunderna senare hade jag glömt allt vad nervevad ruta va och tog mina matvaror och traskade glad i hågen hem... för att idag på fm upptäcka eller ja min sambo upptäckte att rutan på bilen va ner.... oups är allt jag har att säga.....
Gustav tycker nu att han är en sådan mästare på att gå att nu är det dags att ge sig på det lite svårare momentet springa.... vet inte riktigt om jag håller med honom så många bonkar i golvet blir det och en arg Gustav för att det inte går som han vill......


på vägen till A6 köpcentrum


Våran innegård :)

Kommentarer
Postat av: Emma

åhhh va mysigt med snön.. Vi fick jättelite idag. Blir avis på dig. det med rutan va lite kul. Sånt jag också skulle kunna göra. HAHA!!

Gå inte o ramla nu förresten ;)

kram

2008-12-11 @ 23:42:21
URL: http://www.nogg.se/fahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0