Grey's anatomy Vad va det som hände?

What the f....k???? Så här kan man väl inte göra..... helt plötsligt dyker Izzies snygge döde fästman Denny upp som en slags "ande"... ja jag vet knasigt... men men, sen slutar avsnittet med att de kysser varandra hett? Hur kan detta vara möjligt. Inte för att jag klagar att han visas i rutan cause he's a fine man to look at (inge illa menat Anders, om du nu mot förmodan skulle smygläsa min bojkottade blogg) men jag som va så glad över Alex och Izzie som äntligen funnit varandra och han är ju oxå helt okej att vila ögonen på... samt han spelar en sådan karaktär tjejer bara vill krama om och ta hand om.... Ibland e han ett riktigt svin, men det är ju inte hans fel egentligen....
Jaja åter till det faktum att dom låter Izzie och döde Denny (om han nu dog??) tokkyssas för att berättarrösten sen ska säga att ja vill ni se fortsättningen av Grey's får ni vänta till våren... PISSPOTTA!!! För första gången överväger jag faktiskt att ladda ner serien för att kolla vad som händer...
Morr!!

Läst från kanal 5 grey's sida....

Efter ett tårdrypande farväl i förra säsongen kan Izzie (Katherine Heigl) få återse sin älskade pojkvän.

Denny Duquette (Jeffrey Dean Morgan) gick bort i Izzies armar efter en dramatisk långvarig hjärtsjukdom. Sedan dess har han kommit tillbaka i två drömsekvenser och nu uppger Hollyscoop att Izzy ska få träffa sin drömman igen.
Det skvallras om att Izzie kommer att drabbas av en hjärntumör vilket medför att hon kan få kontakt med de döda och tar naturligtvis kontakt med Denny.
Den amerikanska tv-kanalen ABC har inte kommenterat Dennys återbesök eller Izzies sjukdom.

jag säger hmmmm.....


Me like!! och jag gillade honom skarpt i Wedding planer där han spelar Lopez "fästman"


Kommentarer
Postat av: julia

hahah inte lätt gumman

2008-12-11 @ 08:47:22
Postat av: Jessica

Man får inte ladda ner grey´s :o

2008-12-11 @ 17:51:59
Postat av: Madde

Jag sa att jag övervägde... starkt....

2008-12-11 @ 18:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0