Besviken...

Första gången man blir riktigt sviken av någon man tror är sin vän är riktigt jobbigt, haft  molande ont i magen och huvudet mest hela dan och känner mig gråtfärdig.....

Trots det vill jag inte hänga ut någon här (känner fortfarande att det är min egen skuld..)
Vad jag kan säga till allmänheten är det som folk sagt i många år... även till mig tror jag....
Man ska inte göra affärer med vänner. Så nu har även jag sagt det så tänk efter både en och flera gånger innan ni hittar på något eller köper något av eller ihop med en kompis, för det finns alltid en chans att du blir totalt överkörd.... Even with the best of friend bara så alla vet. Ingen håller dig om ryggen så se till att du har fixat det själv.
Känner mig utsatt och utlämnad... än en gång får Anders städa upp efter min röra.... vilket inte borde vara min röra, jag borde inte må så dåligt, om man fått alla kort på bordet redan med en gång så hade detta kunnat undvikas.

Utan Anders hade jag gått under, jag hade drunknat för längesen

Kommentarer
Postat av: julia

nämen gumman....kramar hårt

2008-12-18 @ 21:22:05
Postat av: Mathias

jadu syrran, sånt där svider, det kan ja förstå även om jag själv inte riktigt råkat ut för något sådant.. inte vad jag kan komma ihåg iaf.

2008-12-19 @ 14:48:34
Postat av: jennypenny

Vad har hänt vännen?



du måste numera ha lösen til min blogg... mailar det till dig!

2008-12-19 @ 16:01:33
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/
Postat av: Emma

Älskade vännen!!! Förstår om du inte alls mår bra nu. Du vet att jag finns här om du behöver prata. Du har en himla tur som har en så underbar sambo som Anders. Han är guld värd.

kramar i massor vännen

2008-12-20 @ 02:40:40
URL: http://www.nogg.se/fahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0