Arn

Låg igår och sträcktittade på båda Arn filmerna då Anders jobbade kväll och jag måste bara säga att han den där Joakim Nätterqvist är riktigt fin han.... inte i början av filmen då han verkligen ser ut som en barnunge (vilket han iofs ska göra då hans karraktär max är 16 år) men i the holy land där han är lite skitig och med ett par veckors skäggväxt... ggrrrrr...
Om jag hade en sån där lista som Ross och Rachel hade i Vänner där man får ha ett par "undantag" Då skulle Nätterqvist kortklippt och orakad lätt hamna på min lista :)
Men håll med om att han e fin, här på medeltidensvärld i Götene i somras


Här är min egna lilla riddare, Riddare Elias


Kommentarer
Postat av: julia

hahah din lilla snuskhummer...

2008-12-12 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0