Årets Lucia

ja då va denna dag snart till ända iaf i en småbarnsfamilj där barnen ligger nerbäddade och vi föräldrar är lagom trötta.
Lussefirandet är slut för detta året, mycket mysigt va det och jag kommer skriva mer om det samt visa bilder något senare, då jag ikväll är riktigt trött och ska bara lägga mig framför teven, hade mysigt glöggmys i dag med käraste väninnan och hennes man, vi provade årgångsglögger från systemet, mycket goda faktiskt fast Väninnan fick nöja sig med non alcohol då hon ligger på jäsning hahahahaha!!! fast den glöggen va riktigt god den med.
Här är en förevigad bild (bara så att ni ser att jag faktiskt har vänner...)


Här är en äkta snöbild på godingarna från idag som jag lämnar er med tills nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0