Årets julkalender...

De bara regnar å regnar å regnar.... inte lätt att komma i julstämning då..... inte ens årets julkalender ger en någon mysig spänning.. nej den suger fett som man brukar säga..... I en helt vit och kal värld lever tre figurer, den ena konstigare än den andra inget juligt alls över den, vad har hänt med julkalendrarna man själv minns sen man va barn?

Gjorde en guldfisk idag och tog Elias till tandläkarn för att efter att ha suttit där en stund få veta att det är på fredag vi har tid, aj då aj då. Så vi fick ta oss hem i regnet igen.
Imorgon kväll kommer svärföräldrarna hem efter två veckor i Thailand, hade vi bara haft snö här hade jag inte varit avundsjuk, men detta rusket byter jag mer än gärna bort! Tänkte att sambo och barn kunde hälsa på dom någon dag nu i helgen så man får storstäda lägenheten och plocka fram alla sina julpynt (kanske tidigt för vissa men inte för mig)

moss å grankott allihopa

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter inte helt fel kära du.... Gärna!!! tack madde!!! När va de ni kom till Götet? Jag menar jag har ju inte ploppat ut nåt ännu... fy skäms... hihi

Jag gillar inte heller julkalendern. Ingen humor eller nånting.. bläää

2008-12-02 @ 19:25:47
URL: http://www.nogg.se/fahlberg
Postat av: Emma

hej hopp!!!



usch gillar inte heller julkalendern. Gett den 3 chanser nu men nä nu tittar jag nog inte mera. Sååå tröttsamt dålig.

Tack, men vi behöver inte låna några kläder fast att det är puh... hihi!!

Vi har köpt en massa puhkläder... hihi

När va de gbg för er del???

kram kram

2008-12-03 @ 19:49:43
URL: http://www.nogg.se/fahlberg
Postat av: denise

hoppas att elias tycker om julkalendern

2008-12-07 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0