4e advent

Då va sista ljuset i staken tänt och inte många dagar kvar till dopparedan. Jag har införskaffat alla julklappar och ska fixa det sista med dom imorgon kväll va de tänkt.
Idag har vi (jag och barnen) spenderat större delen av dagen hos svärföräldrarna, Farmor och farfar, Lilli och Lolle. Det är alltid trevligt att vara där, och barnen tycker det är så himla skoj, jag är väldigt tacksam för Anders föräldrar som hjälper till så mycket de kan och orkar, idag  så skulle Elias stanna över så bara jag och lillfis åkte hem därifrån.

Ikväll har jag kollat på Erik och Mackan på kanal 6 ett mycket underhållande program med kul och galna upptåg. Idag skulle dom undersöka spöken -finns dom? För mig är det nu dax att väcka sambon ute i soffan och krypa ner under det stora fluffiga täcket.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Mathias

Erik & Mackan FTW! :)

2008-12-22 @ 12:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0