Välkomna!

Hejsan hoppsan där ute och välkomna till min blogg. Här kommer jag ta upp div saker som berör mina barn min sambo, konstsim, vänner släkt och ja allt som helt enkelt berör mig på ett eller annat vis.

Idag är det fredag och som vanligt på fredagar är man ganska seeeeeeg särskilt sen sambon började jobba i veckan suck tänk om man vann fett med cash och kunde vara ledig precis hur man ville, själv är jag ju mamma"ledig" med två pojkar blir det inte så mycket ledigt får jag lov att säga. Men dom är ju såååååå söta och goa även om stora killen börjar få ett hiskeligt temprament hua!

Medverkat i radion idag det va kul, blev lite neg när jag hörde inslaget i radion, var inte helt förtjust i vinklingen men men man kan inte få allt, konstsim fick ju vara med i radion hoppas de va några som lyssnade och som vill komma till vårat prova på nästa vecka. Träningen har dragit igång och de är Konstsim på OS just nu kul och jag känner mig riktigt taggad att köra igång, har ju det ärade uppdraget att axla sveriges elitsatsning och det ska bli riktigt riktigt roligt faktiskt.

vad har mer hänt i veckan??? hmmm.... inte möe vad jag kan komma på

men vi säger väl så och jag avslutar med inslagets ord från min son på 3½
Hackarunge (rackarunge)
vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0