Natt sudd

Jaha och då va man uppe sådär sent igen...
Igår eftermiddag gästades vi av min vännina Åsa och hennes tre trollungar Sophia på 7år Elin på 4 och Simon snart 3 snacka om full rulle i lägenheten, Simon som är en riktig liten mammafis blev rädd för anders när han lekte ta er med Sophia, Elin och Elias så han satt ute med oss i köket efter en stund och lite kakmuta blev han modigare och kunde gå in och leka på Elias rum.

Gustav har åkt på sin första förkylning stackars liten så ynklig om man nu kan låta yngre än 6 mån knappt. Natten mellan tors fre sov han så oroligt låg och surrade och gnuggade näsan mest hela tiden, ens egen sömn blev väl lite sådär halv störd man fick gå upp och torka trösta bära och stoppa in nappen. Men vi överlevde natten och min underbara sambo (som har lättare för att somna om samt sova igenom vissa ljud än mig) lät mig ligga kvar i sängen och sova på morgonen underbaaart!! Elias va för go på natten då han låg mellan mig och Anders och Gustav började gråta mycket blev han oxå ledsen och började mumla näe inte min lillebror... han ville inget hemskt skulle hända lillebror de är helt enkelt för goa!!
Då vi ska på bröllop imorgon lördag så tog min mamma med sig båda barnen upp till stugan givetvis fyller min mormor 90 barr samma helg så det blir party party!! Kändes konstigt att va utan barn hela dagen jag och Anders va på a6/stan och tittade efter en ny kostym till honom och fann en nere i stan som blev mycket fin, super nice blev han ;)

Nu i kväll har vi myst upp oss i soffan och tittat på lite film Anders höll sin vana trogen och somnade en bit in i filmen, så länge han inte snarkar så gör det inget, innan hann vi surpla i oss lite carribean chicken soup å macka efter det avnjöt Anders en Häagen-dazs pralines and cream själv åt jag tio salta pinnar och en liter popcorn 3 points, känner mig väldigt duktig faktiskt är dock mycket medveten om morgondagen då det är bröllop på gång och jag kan bara glömma tanken på points den dagen då det kommer ätas och förfriskas som bara den. söndagen blir nog inte mycket bättre, men man för bita ihop och ta nya tag nästa vecka inte så ofta det är bröllop och 90års kalas på en och samma helg.

Bör bara tilläggas att min underbara kompis Jenny äntligen har fått sin lille skrutt, jag hade ju hoppats på en liten tjej det räcker med killar i umgängeskretsen alla som jag känner har fått pojkar, så också Jenny men han va himla söt ändå och lika välkommen. Tänk vilket grabbgäng det kommer bli sen. Välkommen lille skrutt!

Nu är det bedtime som gäller måste jobba på det där med skönhetsömnen hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0