Blogga, blogga, blooogga.....

Whaz up out there!!!

Då vart det torsdag... oh time really flies. Gårdagen intet nytt, Elias tjoade och tjimmade i simskolan "dök" som en delfin plockade ringar ja allt gick som det borde. Därefter åkte vi hem för att äta lite lunch köttbullar och macaroner är väl sådär för viktväktarpointsen hela tre köttbullar fick jag trycka i mig och en massa maccisar utan något ja lite grovmalen svartpeppar broccoli och morot..... mums NOT!

I övrigt har det där med pointsen funkat ganska bra jag är dock hungrig hela tiden hjälper inte att äta mer duovalet får knapra frukt konstant, men vi biter ihop. peppar peppar.

Idag va det dax för lillkillens "simskola" babysim det är så kul för han tycker det är så roligt han sparkar och vevar som en tok, dyken är han dock något skeptisk till fast det funkar nu iaf värre va det innan sommaren då han bara skrek efter man blubbat ner honom. Han har som man säger mognat över sommaren hihi
Min kompis Mia går i samma grupp på babysimmet med sin lille skrutt (han är ungefär i samma fas som Gustav va innan) kul att känna någon man går ihop med.

Igår kommenterade jag att min klänning jag ska ha på veras bröllop har anlänt och Jessica (min simmarflicka numera tränarkollega) ville veta hur den ser ut så på hennes begäran kommer den här.


nu är den dock inte struken, färgnyanserna är väl sisådär..... till detta ska jag ha ett brett satinband i rosa som knyts under bysten. micket fint mycket fint.

Snart kommer sambon hem och Elias har begärt friaredalen när det inträffar så jag ska nog gå och ladda mentalt på soffan med ett stort glas vatten och ett äpple.


dagens frukostpoints: 5


Kommentarer
Postat av: Jessica

Den är ju jättesöt =D

2008-08-28 @ 16:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0